Zespół Szkół Nr 1
- Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie
- Zamkowa 1
22-300 Krasnystaw
tel./fax + 48 82 576 37 55;
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ROZSTRZYGNIĘCIE POSTĘPOWANIA (załącznik)
Krasnystaw, dnia 07.11.2020 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE NR ZS/4/2020/ZzK
Zespół Szkół Nr 1 im. T. Kościuszki w związku z realizowanym projektem „Zawodowcy z Kościuszki” współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 12.4 Kształcenie zawodowe, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, zaprasza do składania ofert cenowych w celu wyboru wykonawcy dostawy ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek projektu.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie do 30.000 euro (art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych: Dz.U. z 2016 r. poz. 1020) zgodnie z procedurą rozeznania rynku, o której mowa w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”
- Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek projektu.
Część 1. Dostawa ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek staży uczniowskich w okresie maj – sierpień 2021 oraz maj – sierpień 2022 roku w ilości nie większej niż 80 zestawów. Rodzaje zestawów (dla branży gastronomicznej, mechanicznej, budowlanej, fryzjerskiej i ekonomicznej) zostaną podane po rekrutacji, zgodnie z zapotrzebowaniem na konkretne stanowisko w miejscu odbywania stażu. Wykonawca powinien uśrednić cenę zestawu.
Zestaw obejmuje:
- dla branży gastronomicznej: fartuch, zapaska (2 szt.), furażerkę, maseczkę ochronną,
- dla branży mechanicznej/budowlanej: ubranie robocze (spodnie, bluza), buty, rękawice, maseczkę ochronną,
- dla branży fryzjerskiej: bluzę fryzjerską, fartuch ochronny, maseczkę ochronną,
- dla branży ekonomicznej: koszula (2 szt.), maseczkę ochronną,
Miejsce realizacji: Krasnystaw
Część 2. Dostawa ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek zajęć w pracowni gastronomicznej w łącznej ilości nie większej niż 52 zestawy w tym:
- na zajęcia „Świat wokół kuchni” – 16 zestawów
- na zajęcia „AZJA EXPRESS w kuchni” – 16 zestawów
- na zajęcia „Cukiernik” – 20 zestawów
Zestaw obejmuje: fartuch, zapaskę, furażerkę, maseczkę ochronną
Część 3. Dostawa ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek zajęć w pracowni analizy biologiczno-chemicznej w łącznej ilości nie większej niż 18 zestawów w tym:
- Na zajęcia „Świat wokół kuchni” – 18 zestawów w laboratorium Zestaw obejmuje: fartuch laboratoryjny bawełniany, maseczkę ochronną
Część 4. Dostawa ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek zajęć w pracowni mechanicznej/z branży budowlanej w łącznej ilości nie większej niż 44 zestawy w tym:
Projekt „Zawodowcy z Kościuszki” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- na zajęcia „Szkolny Fiacik” – 8 zestawów
- na zajęcia „Lakieromania” – 8 zestawów
- na zajęcia „Renowacja motocykla zabytkowego” – 8 zestawów
- na zajęcia „Budowa repliki samochodu rajdowego” – 8 zestawów
- na zajęcia „Brukarz” – 12 zestawów
Zestaw obejmuje: ubranie robocze (spodnie, bluza), buty, rękawice, maseczkę ochronną
Część 5. Dostawa ubrań roboczych dla Uczestników/Uczestniczek zajęć na spawalni w łącznej ilości nie większej niż 30 zestawów w tym:
1) na zajęcia „Spawanie metodą MAG + TIG” – 30 zestawów
Zestaw obejmuje: ubranie bawełniane, okulary, rękawice, maseczkę ochronną
Miejsce realizacji: Krasnystaw
Opis zamówienia:
Zestaw dla branży gastronomicznej
fartuch – kolor biały, tkanina bawełniano-poliestrowa, kieszeń, zapięcia metalowe typu „SNAP”, zapaska – kolorowa, tkanina bawełniano-poliestrowa, wiązanie z tyłu lub z przodu, furażerka – rozmiar uniwersalny, wykonana z polibawełny,
maseczka ochronna – bawełniana, wielorazowego użytku, nie zawiera latexu.
fartuch laboratoryjny kolor biały, tkanina bawełniana lub bawełniano-poliestrowa, o długości ¾, z długim rękawem, min. 1 kieszeń, zapięcia metalowe typu „SNAP” lub guziki
Zestaw dla branży mechanicznej/budowlanej
Ubranie robocze, w tym:
spodnie – spodnie typu ogrodniczki, podwójne, mocne szwy, szelki z regulacją długości za pomocą zapięcia i gumki, regulacja szerokości spodni,
bluza – podwójne, mocne szwy. Kieszenie bluzy ochronnej zapinane na rzep. Otwory wentylacyjne zwiększające cyrkulację powietrza. Regulacja szerokości paska kurtki za pomocą gumki. Zapinane mankiety,
buty – skórzane z metalowym podnoskiem sznurowane (wysokość do kostki), kolor czarny, spody antypoślizgowe,
rękawice – wykonane z poliestru powlekane w części chwytnej lateksem o szorstkowatej strukturze maseczka ochronna – bawełniana, wielorazowego użytku, nie zawiera latexu.
Zestaw dla spawaczy
spodnie – wykonane z bawełny, spodnie typu ogrodniczki, podwójne, mocne szwy, szelki z
regulacją długości za pomocą zapięcia i gumki, regulacja szerokości spodni, 100 % bawełna,
bluza – wykonane z bawełny, podwójne, mocne szwy. Kieszenie bluzy ochronnej zapinane na rzep.
Otwory wentylacyjne zwiększające cyrkulację powietrza. Regulacja szerokości paska kurtki za
pomocą gumki. Zapinane mankiety, 100 % bawełna,
okulary – szkła wykonane z poliwęglanu, przeznaczone do ochrony przed urazami mechanicznymi. rękawice – rękawice spawalnicze wykonane ze skóry bydlęcej z wysokim mankietem, maseczka ochronna – bawełniana, wielorazowego użytku, nie zawiera latexu.
Zestaw dla branży fryzjerskiej (dotyczy wyłącznie staży)
bluza fryzjerska – uszyta z wysokiej jakości tkaniny, zapięcie na napy, kieszonki boczne, materiał polibawełna,
fartuch ochronny – rozmiar uniwersalny, 100% poliester związany z tyłu długimi trokami, z regulowanym paskiem oraz kieszenią,
maseczka ochronna – bawełniana, wielorazowego użytku, nie zawiera latexu.
Branża ekonomiczna (dotyczy staży)
koszula – wykonana z bawełny, 2 sztuki koszula biała i kolorowa,
maseczka ochronna – bawełniana, wielorazowego użytku, nie zawiera latexu.
Projekt „Zawodowcy z Kościuszki” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Nazwa i kod określone we Wspólnym Słowniku Zamówień:
CPV 18000000-9 – Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki:
- Wykonawcą może być wyłącznie podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
Weryfikacja spełnienia warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowił aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- Z zamówienia wykluczeni są wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Weryfikacja spełnienia warunku: na podstawie Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia stanowiące załączniki
do niniejszego zapytania. Oferty Wykonawców, którzy nie przedłożą wymaganych dokumentów i oświadczeń stanowiących załączniki do niniejszego zapytania zostaną uznane za nieważne i nie będą podlegały ocenie.
- Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Opis sposobu przygotowywania oferty.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
- Ofertę – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – należy sporządzić czytelnie w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
- Zamawiający dopuszcza składanie korespondencji tylko pisemnie, osobiście lub drogą pocztową.
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta Wykonawcy oraz załączniki muszą być podpisane przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy, bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.
- Wykonawca składa Formularz ofertowy ze wskazaniem ceny za wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia.
- Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia:
- Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1,
- Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2),
Projekt „Zawodowcy z Kościuszki” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
VII. Miejsce oraz termin składania ofert
- Ofertę należy złożyć w Zespole Szkół Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Krasnymstawie, Biuro Projektu „Zawodowcy z Kościuszki”, ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw.
- Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Nazwa i adres |
|||
Wykonawcy |
|||
Zespół Szkół Nr 1 |
|||
im. T. Kościuszki w Krasnymstawie, |
|||
ul. Zamkowa 1, 22-300 Krasnystaw |
|||
Biuro Projektu: „Zawodowcy z Kościuszki” |
|||
Oferta na dostawę odzieży |
Nie otwierać przed 16.11.2020 r. przed godz. 15.00 |
||
3. Oferty nie zawierające |
wymaganych dokumentów i oświadczeń, złożone po terminie |
||
lub w innym miejscu nie będą rozpatrywane. |
|||
4. Termin złożenia oferty do dnia: 16.11.2020 r. do godz. 15.00. |
VIII. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p. |
Kryterium oceny |
Sposób oceny |
1. |
cena – 100% |
Najniższa cena – 100 pkt. |
(Cn:Cb) x 100 x 100% |
||
gdzie Cn – cena najniższa |
||
Cb – cena badana |
||
Najkorzystniejsza oferta może otrzymać maksymalnie |
||
100 pkt. |
- Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena oferty to cena brutto w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, podana cyfrowo i słownie, cena może być tylko jedna.
Cena nie ulega zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo, za wiążącą Zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub przedłożenia dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub przedłożenia dokumentów oraz składania wyjaśnień.
- Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
- Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów) uznana zostanie za najkorzystniejszą. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie wezwany do podpisania umowy.
- Unieważnienie postępowania:
Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- w postępowaniu wpłynęły wadliwe oferty i nie można usunąć ich wad,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z Projektem umowy,
- w postępowaniu doszło do naruszenia zasad określonych w Regulaminie.
- Sposób porozumiewania się z Wykonawcami
- Osoba do kontaktów:
Koordynator projektu, tel. 721-584-901
Specjalista ds. monitoringu i rozliczeń finansowych, tel. 510-405-587 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Projekt „Zawodowcy z Kościuszki” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia.
- Wszelkie wyjaśnienia dotyczące niniejszego zapytania przekazywane będą pisemnie, faksem, pocztą e-mail oraz telefonicznie. Wybór Wykonawcy nastąpi z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania ubiegających się o zamówienie.
- Inne informacje
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą, który przedstawił ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
- Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy w zakresie:
- terminu realizacji umowy;
- harmonogramu realizacji umowy;
- zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych z realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim
Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
- Wskazane powyżej istotne zmiany postanowień umowy zostaną wprowadzone do umowy pod warunkiem wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmian w celu należytej realizacji Projektu. Zmiany zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy bądź zmiany załączników do umowy.
- Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu przekazania przez Instytucję finansującą projekt na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom;
- Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania, jeżeli wystąpią następujące okoliczności:
- wszystkie oferty, które wpłynęły w danym postępowaniu były wadliwe i nie można usunąć ich wad,
- cena oferty/ofert przekracza wartość zamówienia określoną w budżecie projektu,
- w toku postępowania ujawniono niemożliwą do usunięcia wadę postępowania uniemożliwiającą zawarcie zgodnej z projektem umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
- Zamawiający odrzuci oferty, których cena przekracza wartość zamówienia określoną w budżecie projektu,
- Zamawiający dopuszcza, że w przypadku dokonania zmian we wniosku o dofinansowanie projektu „Zawodowcy z Kościuszki” i zwiększenia liczby Uczestników/Uczestniczek staży i/lub szkoleń liczba zestawów ubrań do dostawy może ulec zwiększeniu. O takim fakcie Wykonawca zostanie poinformowany z wyprzedzeniem. W przypadku zwiększenia liczby dostarczonych ubrań będzie obowiązywała niezmiennie cena z oferty.
Załączniki:
- Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik nr 1,
- Oświadczenie Dostawcy/Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2),
Wojciech Maślona
Dyrektor Zespołu Szkół Nr 1
- T. Kościuszki w Krasnymstawie
……………………………………………………..
Zamawiający
Projekt „Zawodowcy z Kościuszki” współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego